أكبر منتدى عربى للربح المجانى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

موقع بيدخل لموقعك كل يوم مش اقل من 1000 زائر

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
XHACKAR

المساهمات : 1

موقع بيدخل لموقعك كل يوم مش اقل من 1000 زائر Empty
مُساهمةموضوع: موقع بيدخل لموقعك كل يوم مش اقل من 1000 زائر   موقع بيدخل لموقعك كل يوم مش اقل من 1000 زائر Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 11, 2010 2:45 pm

<BLOCKQUOTE class="postcontent restore ">اليوم اقدم لكم احد المواقع الدي تستفيد منه بشكل كبير في مجال نشر موقع في الانترنت واحضار زوار بكمية لا باس به و لقد قمة بتجربته مند شهر تقريبا و الحمد لله ارتفع عدد الزوار وخاصتا الدي ياتون الى موقعي عن طريقه (تقريبا من 900 الى1000 زائر تقريبا على حسب قووقل انليز ) و الكتير من المزايا الاضافية التي يتيحها و سوف اقوم لتطرق اليها
أولا : الموقع اسمه Traffic Digger
مميزاته:
1/ أنه مجاني تماما
2/ طبعا على عكس المواقع الشبيه الأخرى ، فحالما تسجل بياناتك يتم اضافة موقعك مباشرة الى القائمة بكل وضوح ومصداقية
3/ بالنسبة ل CTR) Click Through Rate) فراح يزيد بزيادة عدد الأعضاء المسجلين عن طريقك
4/ عند وصولك الى المستوى السادس سيتم تحويل الزوار الى موقعك بطريقة التسويق الفيروسي وبالتالي فإن عدد الزوار سيتزايد من غير توقف
5 / إعلانك راح يكون مرتبط مباشرة بعنوان موقعك وطبعا هذا راح يرفع ترتيبك في Pagerank
6/ بإمكانك أن تغير إعلانك بكل سهولة من منطقة الأعضاء.

للتسجيل فى الموقع
اضغط هنا
</BLOCKQUOTE>
masterhyperion

المساهمات : 3

موقع بيدخل لموقعك كل يوم مش اقل من 1000 زائر Empty
مُساهمةموضوع: رد: موقع بيدخل لموقعك كل يوم مش اقل من 1000 زائر   موقع بيدخل لموقعك كل يوم مش اقل من 1000 زائر Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 07, 2011 11:39 pm

موضوع رائع و بالفعل تم التسجيل ووضع الاعلان

موقع بيدخل لموقعك كل يوم مش اقل من 1000 زائر
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» موقع خاص بالعرب سحب على 1000 دولار و 500 نقطة !
» حصل على ماستر كارد مجانا من موقع Payoneer عبر موقع Friend Finder (==شرح تفصيلى==)
» افضل موقع للتسجيل بدخل 9000 دولار شهريا مع موقع( اضعاف) وباللغة العربية ادخل وسجل
» عاوز تستفيد من وقتك على الانترنت وتزود دخلك عندك ظروف ونفسك تشتغل من البيت عاوز تزود عملائك وتفتح اسواق جديده عاوز تعمل موقع ومش معاك فلوس عندك موقع وعاوز تحقق منه اكبر ربح كل ده تقدر تحققه من كورس التسويق الالكترونى والعمل عن بعد والربح من المدونا
» دورة التسويق الالكترونى والعمل عن بعد والربح من المدونات والمواقع عاوز تستفيد من وقتك على الانترنت وتزود دخلك عندك ظروف ونفسك تشتغل من البيت عاوز تزود عملائك وتفتح اسواق جديده عاوز تعمل موقع ومش معاك فلوس عندك موقع وعاوز تحقق منه اكبر ربح لمدرب